Göztepe ile Konyaspor arasındaki Süper Lig mücadelesi, Gürsel Aksel Stadı’nda oynandı. Maç öncesinde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 86. yılı anısına özel bir tören düzenlendi. Hakemler ve her iki takım futbolcuları sahaya, “Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü saygı, özlem ve minnetle anıyoruz” yazılı pankartla çıktı.
Karşılaşmanın normal süresi 0-0 sona erdi. Ancak, uzatma dakikalarında Göztepe, galibiyeti garantileyen golleri buldu. 90+8. dakikada penaltıdan Romulo ve 90+10. dakikada Matsuki’nin attığı gollerle ev sahibi ekip, maçı 2-0 kazandı.
Göztepe, evinde oynadığı son 4 maçı kazanarak Konyaspor karşısında da galip gelmeyi başardı. Bu sonuçla birlikte Göztepe’nin galibiyet serisi 5 maça yükseldi. Konyaspor ise deplasmanda aldığı mağlubiyetle puan tablosunda geriye düştü.
Göztepe, aldığı galibiyetle puanını 18’e çıkarırken Konyaspor 14 puanda kaldı. Ligin bir sonraki haçında Göztepe, deplasmanda Beşiktaş’a konuk olacakken Konyaspor, Hatayspor’u ağırlayacak.
Bu karşılaşma, hem sporseverlere heyecanlı anlar yaşattı hem de milli mücadelemizin önderi Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ölüm yıl dönümünde saygıyla anmanın önemini bir kez daha hatırlattı.
Reklam & İşbirliği : [email protected]