İran’ın resmi ajansı IRNA’ya göre İran Dışişleri Bakanı Hüseyin Emir Abdüllahyan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile Islamabad’da düzenlediği ortak basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Abdüllahyan, ülkesinin füze programına ilişkin konuların mutabakat zaptında yer almadığını ve hiçbir zaman da tartışma konusu olmayacağını belirtti. “Savunma kapasitemiz konusunda kimseyle müzakere yapmayız. Eğer savunma silahlarımız olmasaydı düşman aynı Gazze gibi ülkeyi yerle bir ederdi.” şeklinde konuşan Abdüllahyan, İran-Pakistan ilişkilerinin daha ileri düzeye çıkarılması gerektiğini vurgulayarak, iki ülkenin ortak işbirliğiyle bölgede örnek bir kardeşlik modeli inşa edebileceklerini ifade etti. Abdüllahyan, bölgesel istikrarın sağlanması ve barışın güçlendirilmesi için İran ve Pakistan’ın dayanışma içinde olmalarının önemine dikkat çekti.
Reklam & İşbirliği : [email protected]