Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Türkiye ve Çin arasındaki en üst düzeyli istişare mekanizması olan Türkiye-Çin Hükümetler Arası İşbirliği Komitesi toplantısına katılmak üzere Pekin’e gidiyor. Bakan Şimşek’in ziyareti kapsamında ikili görüşmeler yapılacak.
Bakan Şimşek, Pekin’deki temasları sırasında Çin Devlet Başkan Yardımcısı Han Zheng ile bir araya gelecek. Ayrıca, Çinli yatırım şirketlerinin üst düzey yöneticileri ile de görüşmeler gerçekleştirecek. Bu görüşmelerde siyasi ikili ilişkilerin yanı sıra enerji, sanayi ve yatırım alanlarında iş birliği ile ticari ve ekonomik konular ele alınacak.
Çin, Türkiye’nin en önemli ticaret ortaklarından biri olma özelliğini korurken, karşılıklı yatırımlar ve projeler her iki ülkenin ekonomik kalkınmasına önemli katkılar sağlıyor. Bakan Şimşek’in bu ziyareti, Türkiye ile Çin arasındaki ekonomik ilişkilerin güçlenmesine yönelik önemli adımların atılmasına vesile olacak.
Reklam & İşbirliği : [email protected]