ABD Başkanı Donald Trump, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İran’ı “ateşkesi ihlal etmekle” suçladı. Trump, Hürmüz Boğazı’ndan geçen bir tankerin İran’a ait 4 dron tarafından hedef alındığını ve bu dronlardan birinin tankerin üst güvertesine isabet ettiğini ancak tankerin seyrine devam ettiğini belirtti. Diğer 3 dronun ise ABD ordusu tarafından düşürüldüğünü aktaran Trump, “Açıkçası bu, ateşkes anlaşmamızın aptalca bir ihlalidir.” ifadesini kullandı. Bu gelişmenin, ABD ile İran arasındaki gerilimi artırabileceği belirtiliyor. Trump’ın açıklamaları uluslararası camiada dikkatle takip ediliyor.
Reklam & İşbirliği : [email protected]